U SKLOPU PROJEKTA POŽEŠKE BOLTE: Anketa – Kako stanovnici Požege vide i doživljavaju svoj grad

Datum objave: 28. 3. 2022. | Kategorija: Lifestyle

POŽEGA – U sklopu projekta „Požeške bolte“ predviđena je provedba aktivnosti pod nazivom „Marketing plan brendiranja turističke destinacije“, a čija svrha je da se kroz detaljnu analizu i sustavan pristup definiraju glavne odrednice Požege kao destinacije. Istraživanje provodi Grad Požega u sklopu navedenog projekta, a anketa je potpuno anonimna.

Projekt „Požeške bolte“ prvenstveno se bavi obnovom i stavljanjem u funkciju dva reprezentativna objekta kulture, Centra za posjetitelje “Požeška kuća” i Gradskog muzeja Požega, radovi na kojima se upravo privode kraju. Prilika je to i za sustavnije brendiranje grada Požege čime bi se ostvarile pretpostavke za intenziviranje turizma povećanjem prepoznatljivosti i stvaranjem poželjnog imidža Požege. Smisao brendiranja je, naime, istaknuti komparativne prednosti, odnosno učiniti odredište različitim i posebnim u usporedbi sa sve brojnijom i snažnijom turističkom konkurencijom. Pri tome je jako važno uzeti u obzir mišljenje lokalnog stanovništva

Na sljedećem linku je anketa : Kako stanovnici Požege vide i doživljavaju svoj grad

Podsjetimo, Požeške bolte jedan su od najznačajnijih projekata Grada Požege, ukupne vrijednosti 41.116.574,93 kn, pri čemu bespovratna sredstva iz europskih fondova iznose 33.499.999,97 kn. Partneri na projektu su Gradski muzej Požega i Turistička Zajednica Grada Požege, a projektom je zamišljeno objedinjavanje kulturno-povijesnih, društvenih, enoloških, gastronomskih, prirodnih i ostalih turističkih potencijala te unapređivanje njihove kvalitete, kao i brendiranje turističkih potencijala.Primaran naglasak je na unapređenju osnovne infrastrukture i postavljanje stalnog postava Gradskog muzeja Požega koji predstavlja centralno mjesto promocije kulturno-povijesne baštine grada.

TEKST: S. Pok              FOTO: S. Pok

Slavonski © - 2014 - 2020 sva prava pridržana
hosting : Plus hosting web : exdizajn