STRUČNA RADIONICA ZA TURISTIČKI SEKTOR – Izazovi i zajednička rješenja u komercijalizaciji turističkih proizvoda

Datum objave: 28. 6. 2018. | Kategorija: Društvo

n

POŽEGA – Hrvatska turistička zajednica u suradnji s Udrugom hrvatskih putničkih agencija tijekom 2018. i 2019. godine realizira program edukacije za javni i privatni sektor na temu:„Koordinacija aktivnosti sustava destinacijskih menadžment organizacija DMO i destinacijskih menadžment kompanija DMK“ uz izvođenje po 3 radionice na području 10 turističkih klastera Hrvatske. Prva radionica za klaster Slavonija održana je danas u Požegi, domaćin je bila Turistička zajednica Požeško-slavonske županije, a predavač Željko Trezner, savjetnik Upravnog odbora Udruge hrvatskih putničkih agencija.

Na radionicu su pozvani predstavnici turističkih zajednica te predstavnici javnog i privatnog turističkog sektora s područja Požeško-slavonske te ostalih slavonskih županija. Cilj radionice je identifikacije stanja i glavnih izazova u komercijalizaciji složenih turističkih proizvoda za tržište posebnih interesa, stanja i glavnih izazova u suradnji i komunikaciji sustava turističkih zajednica s postojećim ili potencijalnim DMK. “Sustav turističkih zajednica jako dobro radi na tome da stvara preduvjete za razvoj proizvoda, privlači sredstava iz različitih izvora, okuplja lokalne dionike, a ono što nam nedostaje to su receptivne turističke agencije koje bi upravo te programe pakirale u turističke paket – aranžmane, izletničke programe te proaktivno djelovale na tržištu da dovode turiste,” rekao je predavač Željko Trezner, savjetnik Upravnog odbora Udruge hrvatskih putničkih agencija.

nn

“Ovo nije prva edukacija koja je vezana uz poslovanje destinacijskih menadžment kompanija, ovo je proces na kojem zajedno s turističkim zajednicama županija, gradova i općina te Hrvatskom turističkom zajednicom Udruga hrvatskih putničkih agencija radi već skoro deset godina, međutim ono što je novo u ovom ciklusu edukacija jest da smo konačno uspjeli dobiti potporu Hrvatske turističke za edukacije koje su složene tako da se svakoj turističkoj regiji pristupa individualno. Jer, ne možemo provoditi isti proces edukacije u slavonskoj turističkoj regiji i u Istri. Turističke regije različite su po svojoj resursnoj osnovi, po svojim strateškim usmjerenjima i ovaj put je HTZ podržala pristup da prvu radionicu napravimo s ciljem utvrđivanja stanja, a potom da se zajedno dogovorimo kamo trebamo ići,” rekao je predavač Željko Trezner, savjetnik Upravnog odbora Udruge hrvatskih putničkih agencija.

DSC00448 DSC00445

Riječ je o kompleksnijem procesu, dodaje Terzin, no deset različitih turističkih regija u Hrvatskoj dobit će tako mogućnost utvrditi svoje prioritete i prepoznati najveće izazove da bi se destinacijske menadžment kompanije koje trebaju komercijalizirati takve proizvode na određenom području, razvile u punom smislu.”Sasvim je sigurno da to na području Slavonije, Istre ili Dalmacije neće biti isto i onda je logično da upravo lokalni dionici iz privatnog i javnog sektora što oni misle da su ključni izazovi koje treba rješavati” zaključio je Trezner. Za područje Slavonije u planu su još dvije radionice koje će biti realizirane do veljače iduće godine.

DSC00449 DSC00450

Prema riječima direktorice TZ Požeško-slavonske županije Maje jakobović,  Turistička zajednica Požeško-slavonske županije, u suradnji s TZ Grada Pleternice, TZ Grada Lipika i TZ Grada Požege ostvarila je znatne pomake upravo vezano uz posebne turističke proizvode. Potvrda tome su i odobrena sredstva od strane Hrvatske turističke zajednice u iznosu od  gotovo 400 tisuća kuna za različite turističke programe, aktivnosti proizvode i inicijative.

TEKST: S. Pok     FOTO: S. Pok

Slavonski ©   2013 - 2024 sva prava pridržana
hosting: Plus hosting web: exdizajn