OPĆINA SIBINJ: Nastavak ulaganja u infrastrukturu
SIBINJ – Općina Sibinj povoljne vremenske prilike koristi za nastavak kontinuiranih ulaganja u podizanje standarda prometne, komunalne i društvene infrastrukture. Uz radove na uređenju općinskog dvorišta, energetsku obnovu Društvenog doma u naselju Bartolovci, završen je i kapitalni projekt kružnog toka u Slobodnici
Općina Sibinj, najveća u Brodsko-posavskoj županiji, posljednjih je godina, zahvaljujući kontinuiranom ulaganju u razvoj i podizanje kvalitete življenja, veliko gradilište. Uz niz uspješno realiziranih europskih projekata, u ovoj se Općini svakodnevno radi i na razvoju prometne, komunalne i društvene infrastrukture, vodeći pri tom računa i o ravnomjernom razvoju svih naselja.
Povoljne vremenske prilike iskorištene su za nastavak radova na energetskoj obnovi Društvenog doma u Bartolovcima, gdje se, nakon rekonstrukcije krova, krenulo s postavljanjem toplinske ovojnice. Vrijedno se radi i na uređenju općinskog dvorišta, a novu vizuru ovih je dana, završetkom radova na izgradnji kružnog toka, poprimilo i naselje Slobodnica. Riječ je o prvom ovakvom prometnom rješenju u Općini Sibinj, na kojem je još preostalo postaviti prometnu signalizaciju.
Izgradnja kružnog toka na spoju ulica Gornja Mala- Tiskalovci- Posavska i Ulicca hrvatskih branitelja počela je u siječnju ove godine, a radove vrijedne 230 tisuća eura s PDV-om financirala je Županijska uprava za ceste. Prije nego li su počeli radovi na izgradnji ovog prometnog riješenja, Općina Sibinj provela je opsežne pripremne radove na kanalizacijskoj infrastrukturi, kao dio projekta Brod 2. Uz izvedenu odvodnju otpadnih voda, uključujući kanalizacijske kolektore duljine 325 metara i sve kućne priključke na buduću javnu odvodnju za čestice u zahvatu, na južnom dijelu zahvata zamijenjen je i dio magistralnog cjevovoda, čime je dodatno osigurana funkcionalnost i kvaliteta infrastrukture, u što je uloženo120 tisuća eura. Uz unapređenje sigurnosti svih sudionika u prometu, posebno pješaka i učenika, novi kružni tok trebao bi osigurati preglednost ranije nepreglednog i iznimno frekventnog raskrižja.
TEKST: S. Tarbuk FOTO: JP Facebook