ČAROLIJA BLAGDANA NA LIPIČKI NAČIN: Uskršnji sajam u Lipiku-manifestacija koju niste smjeli propustiti

Datum objave: 09. 4. 2017. | Kategorija: Susreti

N

LIPIK – Znajući kako se svaka dugoročna uspješna priča baš poput mozaika gradi promišljeno i polako, kockicu po kockicu, ali i kako je turizam grana na kojoj, itekako, može i mora počivati razvoj sredine, jer, tako se, na kraju krajeva, stvara i prepoznatljivi brend, Grad Lipik, agencija Lira i Turistička zajednica organizirali su tradicionalni, sedmi po redu Uskršnji sajam, ali i pokazali svima kako se to radi.

Smješten u prostoru nadaleko poznatog lipičkog perivoja, „ugodnog Bogu, oku i duši“, kako reče prvi čovjek grada, gradonačelnik Vinko Kasana, sedmi po redu Uskršnji sajam i ovaj je puta, u organizacijskom ali i estetskom smislu, ostvario planirano-sačuvati tradiciju, podsjetiti na slavne austro ugarske dane i vremena u kojima je aristokracija vrijeme odmora provodila upravo u Lipiku, te, prije svega, iz iz godine u godinu, podizati kvalitetu, atraktivnost, sadržajnost i prepoznatljivost manifestacije. Na tom su tragu, osmišljavajući ovogodišnji sajam, razmišljali i u „Liri“, lipičkoj razvojnoj i turističkoj agenciji. Jer, u trenutku kada sve više gradova nudi slične aktivnosti, važno je biti drugačiji, ali i slične priče podići na viši nivo.

NN

Upravo stoga, lipički je Uskršnji sajam, upoznaje koordinatorica i jedna od inicijatorica manifestacije, Martina Pleše Bestić, „ove godine malima, velikima, ali i svima onima koji su zadržali srce djeteta, uz bogatu ponudu izlagača pristiglih iz cijele regije, predstavio i ponudio i Zekograd-čarobni prostor mašte, dječje carstvo do kojeg je vozio turistički vlakić, ali i kočija s raskošnim lipicancima Državne ergele Lipik, mjesto prepuno smijeha, zabave, skrivenih kreativnih kutaka, edukativnih igara, šarenih pisanica i balona, klincima omiljenih klaunova, zečjih ostava i kuće Uskršnjeg zeca. U izgradnji i kreaciji novog, iznimno atraktivnog prostora ispunjenog instalacijama, ali i sjajno osmišljenog sadržaja Uskršnjeg sajma, kako i priliči jednoj od glavnih gradskih manifestacija, zajednički su sudjelovali gotovo svi – učenici Osnovne škole „Lipik“, polaznici Dječjeg vrtića „Kockica“, radnici lokalnog komunalnog poduzeća, korisnici Dječjeg doma, Centra za pružanje usluga u zajednici i dnevnog boravka.

NNN

I dok su se najmlađi zabavljali potragom za pisanicama, oni stariji mogli su uživati u iznimno bogatoj sajamskoj ponudi za koju se ove godine pobrinulo više od 80 izlagača pristiglih iz cijele regije. Šarenilo boja, okusa i mirisa, cvijeće i kolači, lavanda, sokovi i med, raskoš, bogatstvo i autohtonost Slavonije prilagođena suvremenosti, zlatovez i reklje, tkanice i trobojnice, palačinke, lepinje, fritule i kokice, ukrasne sitnice na koje je slaba svaka žena, prirodna kozmetika, tradicionalna, ali i moderno pripremljena „zimnica“-samo je dio proizvoda ponuđenih na lipičkom Uskršnjem sajmu. Bogom danu prirodnu kulisu dvorišta Toplica Lipika, ugodan proljetni dan, raskošne fontane i vodoskoke, potpunom je učinila i ona glazbena, za koju su se brinuli članovi benda „Autentico“, vraćajući posjetitelje u slavna vremena s početka 20.stoljeća, nezamisliva bez promenadnih koncerata i nedjeljnih obiteljskih šetnji.

Da je riječ o sadržaju koji je, itekako prepoznat, ali i koji je Lipik ponovno, bar na jedan dan, pretvario u ono što je bio nekada-slavonsku Opatiju, liječilišno turistički biser kontinenta, dokazao je i iznimno velik broj posjetitelja svih generacija. Zbog svega toga, ukoliko ste propustili Uskršnji sajam u Lipiku, može vam, itekako, biti žao. Pobrinite se i grešku popravite već slijedeće godine.Znajući kako to radi ekipa Grada i Turističke zajednice, ta će priča zasigurno biti još bolja.

TEKST: Simonida Tarbuk    FOTO: Dorian Pok

Slavonski © - 2014 - 2020 sva prava pridržana
hosting : Plus hosting web : exdizajn