ZA OSMIŠLJENU I KVALITETNU PONUDU – Konferencija “Dani kvalitete u turizmu u destinaciji Zlatna Slavonija”
POŽEGA – U sklopu provedbe Projekta Integralnog upravljanja kvalitetom u destinaciji Zlatna Slavonija danas je započela dvodnevna konferencija pod nazivom „Dani kvalitete u turizmu u destinaciji Zlatna Slavonija“. Partneri na ovom projektu su Grad Požega, Grad Lipik, Grad Pakrac, Grad Kutjevo, Grad Pleternica i Općina Velika, pripadajuće turističke zajednice te kao krovne institucije Požeško slavonska županija i TZ Požeško slavonske županije. Domaćin konferencije je TZ Grada Požege i Grad Požega.
U prepunoj dvorani Hrvatske gospodarske komore nazočne je pozdravio gradonačelnik Požege Darko Puljašić, uvodno govoreći o mogućnostima koje turizam pruža za sveukupni razvoj. Pri tome je naglasio: “Svjesni smo kako jedino zajedničkim naporima možemo osmisliti i podignuti kvalitetu destinacije. Već dugo smo svjesni da imamo vrhunski proizvod, da imamo izvrsne ljude, ali nikako da shvatimo kako jedni drugima nismo konkurencija. O turizmu u našem kraju možemo pričati tek kada svi postanemo jednako kvalitetni i jednakovrijedni i pružimo razinu usluga koja će zadovoljiti kako naše goste, tako i naše sugrađane. Sada nam je prilika da zajedno sjednemo i uvidimo kako se isplati baviti turizmom,” rekao je gradonačelnik.
U projekt „IQM destinacija Zlatna Slavonija“ bit će uključeni subjekti koji svojim radom doprinose razvoju i kvaliteti turizma (vlasnici smještajnih objekata, ugostitelji, OPG-i, atrakcije, turističke agencije, suvenirnice, udruge i sl.). O „Studiji integralnog upravljanja kvalitetom u destinaciji uvodno je govorila Đurđica Šimičić, Feel IQM, prezentirajući rezultate projekta IQM Destination Zlatna Slavonija. Istaknula je kako je do sada provedena prva faza projekta, u kojoj je obavljen razgovor sa svim subjektima, napravljena analiza i ocjena. „Imamo još jako puno posla, ali važno je da postoji svijest o važnosti kvalitete, tako da imamo edukativne programe i za privatni sektor, za hotelijerstvo, za prodaju i digitalni marketing i sve ono što osjetimo da su potrebna znanja na terenu. Radit ćemo i profesionalno opremljenu brošuru sa svim objektima koja će služiti cjelokupnoj promociji, vlasnicima objekata, turističkoj zajednici i nama u projektu. Najveći dobitak je njegovanje tradicijskih vrijednosti i svijest o njima, što se pokazalo kao velika potreba,“ rekla je Đurđica Šimičić.
Rezultati provedbe ovog projekta se tek očekuju, rekla je Silvija Podoljak, direktorica Ureda turističke zajednica Grada Požege: „ Svaki subjekt projekta dobio je poslovnu i marketinšku analizu, dobio je osobe koje može uvijek nazvati i pitati za savjet. Ovdje će dobiti potrebnu podršku da mogu sigurno i snažno pokazati što naša zlatna Slavonija ima“.
Svim subjektima projekta koji žele unaprijediti svoju uslugu ili proizvod dodijeljeni su certifikati o provedenoj prvoj fazi. U radu konferencije sudjeluje i Anamarija Cicarelli, Interligo d.o.o., s temom “Izazovi i uspjeh privatnog smještaj u Zlatnoj Slavoniji“, Pero Matić govorit će o financijama i ulaganju u turizam Zlatne Slavonije, Vedran Pražen, Smartingo, Digital marketing, dat će neke praktične savjeta, dr.sc. Izidora Marković Vukadin, Institut za turizam govoriti o mjerenju indikatora održivog razvoja. Konferencija nastavlja rad i sutra.
Ovim projektom je Požeško-slavonska županija postala prva destinacija u Slavoniji koja je krenula sustavno raditi na kvaliteti. Projekt je odobren od Hrvatske turističke zajednice, čija ukupna vrijednost je 375.000 kuna, od čega je Hrvatska turistička zajednica izdvojila 126.000,00 kuna, a partneri na projektu ostatak od 249.000,00 u jednakim dijelovima.
TEKST: BST FOTO: BST.