PROMO: TO“PAUN“- Zadovoljstvo kupovine i uspješna poslovna priča
NOVA GRADIŠKA – Ne tako davno, prije dolaska velikih trgovačkih centara, gotovo svaki kvart se mogao pohvaliti malim, ugodnim obiteljskim trgovinama. U vrijeme kada je s poslom počinjao Josip Ivanišević, takvih je trgovina u Novoj Gradiški bilo čak 40-ak. Danas, 15-ak godina poslije, gotovo da je jedini. Iako je teško voditi bitku s trgovačkim lancima razvikanih imena, TO“PAUN“ svoju je namjeru ostvario postavši jedan od vodećih novogradiških mini marketa, sinonim za uspjeh, raznovrsnost, kvalitetu, ali i sasvim poseban, pomalo, obiteljski odnos prema kupcu. Poduzeće je to ovjenčano Medaljom grada za uspješno poslovanje, bez ijednog dana blokade, koje danas zapošljava 15 djelatnika.
Danas uspješna obiteljska priča pokrenuta skromnim vlastitim sredstvima i s 3 djelatnika, počela je od objekta smještenog u jednoj od najstarijih novogradiških zgrada bogate povijesti, prostoru nekada znamenitog i nadaleko poznatog hotela „Paun“, kojemu obrt duguje i današnje ime.Ideja je bila kupcima ponuditi bogat asortiman prehrane, drogerije i robe široke potrošnje, renomiranih domaćih i inozemnih proizvođača, ali i zadržati miris i okus nostalgije. Jer, male lokalne trgovine oduvijek su, posebno u Slavoniji, bile i središnja mjesta okupljanja, kao stvorena za ugodan razgovor i poslijepodnevno pivo.Kombinirajući na najbolji način moderno, u smislu iznimno bogate ponude, s prostornim prizvukom retra, prvi otvoreni prodajni prostor u Gajevoj ulici 14.,vrlo je brzo postao mini market u kojem potrošača poznaju po imenu, ali i kupovnim navikama, mjesto koje nudi sve- od igle do lokomotive, istovremeno brinući o kupovnim mogućnostima svojih klijenata. Zahvaljujući iznimnom smislu za trgovinu, brzom pozicioniranju, sjajnom odnosu prema djelatnicima i kupcima, Josip Ivanišević, uskoro je, nakon samo 4 godine, otvorio još jednu prodavaonicu na području grada,“PAUN II“ u ulici Kralja Zvonimira 166., i dokazao kako je, s pravim proizvodima, pravim cijenama i pravim pristupom kupcu, itekako moguće biti konkurencija modernim „shoping centrima“. Posebno izvan grada, gdje su potrebe stanovništva iste, a ponuda daleko skromnija. Stoga su uspješno ime i brend ubrzo pronašali svoj put i do kupaca u Gornjim Bogićevcima gdje uspješno posluje „PAUN III“.
Posljednji u nizu poslovnih uspjeha Josipa Ivaniševića novi je mini market otvoren u Cerniku početkom ove godine. Iako je od zahtjevnih početaka prošlo gotovo 16 godina, cilj poslovanja TO“PAUN“ i danas je isti-ponuda obiteljskog mini-marketa mora sadržavati isključivo kvalitetne i provjerene proizvode, te isprobane robne marke koje nisu samo trend, nego i s razlogom uspješni i kvalitetni proizvodi. Uz specifičnosti ponude, i usluga je posebna-podignuta na visoku profesionalnu razinu, kreirana u skladu s vječnim trgovačkim motom „kupac je uvijek u pravu“. Usluga Trgovačkog obrta „Paun“ danas je, zbog svega toga, zaokružena iskustvom i širokim krugom suradnika i poslovnih partnera, čime svakodnevno potvrđuju uspješan poslovni koncept kojega , na zadovoljstvo sve brojnijih kupaca, namjeravaju i dalje razvijati .Osim toga, vodeći računa o slabijoj financijskoj moći svojih kupaca, u „Paunu“ nude i mogućnost plaćanja kreditnim karticama, a na raspolaganju je i plaćanje potrošnog materijala ili robe za reprezentaciju i putem žiro-računa. Zbog svega toga, navratite u „PAUN“ svakoga dana od ponedjeljka do subote od 7 do 21 sat ili nedjeljom u vremenu od 8 do 12 sati i provjerite zašto je kod njih kupovina tako ugodna.
TEKST: S. Tarbuk FOTO: S. Tarbuk