PROMO: PLUS HOSTING – Facebook marketing
Svaki moderni vlasnik tvrtke, bez obzira na veličinu, mora biti i dio društvenih mreža. Vaš imidž, razina povjerenja, te samim time i prodaja ovisi o tome što objavljujete i kako komunicirate s potencijalnim klijentima putem društvenih mreža. Za mnoge, komunikacija s korisnicima putem Facebooka, Twittera isl. predstavljaju nepotrebnu gnjavažu, no to ne mora biti tako.
Napravite plan
Prvi korak je vizualizacija vašeg marketinškog plana. Uzmite u obzir veličinu svoje tvrtke, ciljeve koje želite postići putem Facebooka, publika koju tražite, budžet koji ste spremni potrošiti na oglašavanje te plan kako želite doći do ljudi.
Ako počinjete od nule, imajte na umu da u prvoj fazi nećete imati puno prometa. Potrebno je vrijeme za izgradnju publike koja će trošiti svoje vrijeme i novac u vašoj trgovini. Zato je potrebno definirati vrstu ljudi s kojima želite sudjelovati. Putem social targetinga (ciljanog oglašavanja prema određenim skupinama ljudi), možete svoje oglašavanje usmjeriti prema ljudima koji su potencijalno zainteresirani za vaš proizvod / uslugu. Kada je riječ o ciljevima, dobro je početi s podizanjem svijesti o brandu koji će dugoročno dovesti do prodaje.
Identificirajte se
Kada je vaš plan gotov, vrijeme je da se aktivirate na Facebooku.
Facebook stranice je vrlo lako napraviti, no obavezno kod kreiranja stranice odaberite business page (poslovnu stranicu). Business page vam nudi puno više dodatnih opcija, te istodobno i veću kontrolu nad marketingom.
Bitno je biti jedinstven – iskoristite maksimum svoje “o nama” sekcije, koristite call-to-action gumbe, odaberite zanimljivo ime itd. Sve navedeno stvara vaš online identitet, i sve mora istaknuti da sve to upravo vi.
Objavljivanje sadržaja
Sadržaj vaše stranice određuje hoćete li se ljudima sviđati ili ne, i naravno kupiti to što prodajete. Postoji čitav niz objava koje Facebook trenutno nudi: tekstualne, vizualne, multimedijalne, povezane i pinned objave. Započnite koristeći sve navedeno, no obavezno pratite statistiku – što najviše privlači ljude na vašu stranicu i što ih pretvara iz posjetitelja u kupca. Na taj ćete način lako izračunati što je za vas najisplativije. Naravno, to ne znači da trebate zaboraviti ostale vrste objava ako ste identificirali jednu koja za vas radi najbolje.
Koristite plaćeni sadržaj
Činjenica je da je zlatno doba organskog prometa iza nas, i plaćanje oglasa je ipak potrebno. No nemojte se razočarati! Ulaganje u oglase je normalno kada se radi o poslovanju, a ako to napravite ispravno, lako ćete vratiti uloženim.
Sučelje za oglašavanje je prilično jasno, i pomoći će vam s dostizanjem većeg broja ljudi, te naravno uštedom novaca. Vrlo je bitno koristiti i svoje nefinancijske resurse – objavljujte svoje postove na ispravan način i pravovremeno.
Facebook je odlična marketinška platforma te vjerujemo da ćete lako postići željene ciljeve u roku od nekoliko mjeseci.
Posjetite našu novu web stranicu : https://plus.hr/ te provjerite koje usluge nudimo.
Ako imate pitanja ili vam je potreban savjet, slobodno nas kontaktirajte putem maila info@plus.hr
TEKST: Promo FOTO: Promo