PROMO: DRAGAN TURKALJ, RESTORAN”OBRTNIČKI DOM” – Ključ vođenja kvalitetnog restorana je kvalitetno osoblje
POŽEGA- Restoran „Obrtnički dom“ bio je od uvijek u središtu hrvatske gastronomske scene. Mjesto je to nezaboravnih gurmanskih užitaka. Ugostiteljska ponuda nudi od tradicionalnih lokalnih jela spravljenih na originalan način, do ekskluzivnih jela, koja tu istu tradiciju uspješno nadopunjuju sa novim trendovima u gastronomiji.
Raznolikost je uvijek bila jedan od glavnih prednosti Restorana „Obrtnički Dom“. To je glavni razlog zbog kojega od zaboravljenih mirisa i okusa do modernih kulinarskih kreacija, poželite pojesti i više nego što možete. Ponuda naših specijaliteta u kombinaciji s delicijama iz našeg kraja čine posjet restoranu neodoljivom, čak i najizbirljivijem gostu. Saznajte sve o našoj tradiciji kroz kulinarska postignuća naših kuhara. Ovdje ćete jesti zdravu hranu punu okusa i mirisa. Posjetite naš restoran da biste doživjeli jedinstveno gurmansko iskustvo. Restoran „Obrtnički Dom“ je mjesto u kojemu se gostima nude izvrsna kvaliteta usluge, maštovita kuhinja, impresivna vinska karta i opuštajuća atmosfera.
Posjetite nas u centru Požege, u Ulici Dr. Franje Tuđmana 9, gdje ste uvijek drag i dobrodošao gost! – poruka je vlasnika Restorana „Obrtnički dom“ Dragana Turkalja s kojim smo razgovarali o smjernicama za uspješno vođenje kvalitetnog restorana kao što je Restoran „Obrtnički dom“.
Kakvo je po vama stanje u ugostiteljstvu sada i prije pet godina?
Velika je razlika, u financijskom djelu pogotovo, a i u djelu gostiju koji su se opredijelili na niži rang ugostiteljstva. Mi se držimo djela ugostiteljstva sa boljom ponudom i kvalitetnijom uslugom i zato i tu kvalitetu i naplaćujemo.
Koliko truda je potrebno za realizaciju kvalitetne ponude i usluge?
Morate znati ocijeniti jednu vrstu ljudi. Možete li ići većom ili manjom ponudom, morate biti i psiholog u nekim stvarima. Sad su ljudi postali jako osjetljivi zbog sve veće neimaštine i krize. Ja se nadam da će se situacija popraviti i doći na nivo otprije pet godina kada se moglo više zaraditi jer su i ljudi više zarađivali.
Kako bi naglasili kvalitetu usluge Restorana „Obrtnički Dom“?
Svaka usluga ima svoju cijenu. Koliko platite toliko i dobijete. Naravno imamo vrhunsku ponudu i vrhunsko osoblje. Radimo i jela po narudžbi u krušnoj peći. Imamo i dnevne ponude za jedan dio naših gostiju u manjem obliku. Imamo jedan dio dnevnih obroka po dosta promotivnim cijenama.
Snizili ste cijene kave koja je sada niskih četiri kune?
To smo napravili zbog studenata koji su u blizini kako bi im bilo lakše jer znamo da studentski život nije lagan. Veleučilište je blizu tako da su dobrodošli uvijek kod nas na kavu.
Novouređen interijer i eksterijer ?
Od kada sam ja preuzeo restoran napravili smo nadstrešnicu i proširili prostor terase. Izmijenili smo šankove i poneke druge dijelove kako bi uljepšali prostor da bi se gosti što bolje osjećali. Ovo je sada jedan lijep objekt u kojem se ljudi uz kvalitetnu hranu i piće mogu opustiti i uz izgled interijera i eksterijera.
Jesu li reakcije mušterija s kojima ste radili pozitivne?
Za sada su samo pozitivne reakcije ljudi s kojima smo radili. Iza toga stojimo i ljudi su prepoznali kvalitetu usluge. Ako nešto želite mi ćemo to jako kvalitetno odraditi ali ćemo i naplatiti.
Kako ocjenjujete općenito restorane u Požegi?
U Požegi postoje još jedan ili dva prava restorana koji mogu dati jednu skroz široku i kvalitetnu gastronomsku ponudu.
Koliko su ljudi kod nas navikli jesti u restoranu. Na zapadu je to zastupljenije nego ovdje?
Kod nas ljudi nemaju toliko kulturu izlaženja kao u nekim razvijenijim zemljama. Većinom se ide kući jesti ili se organiziraju neki privatni domjenci . Dosta gostiju imamo iz inozemstva i uvijek budu oduševljeni.
Je li više zastupljen catering ili dolazak u restoran?
Catering je dosta jači i dosta više zastupljen, ali je i catering u padu u odnosu prije pet godina. Prije su caterinzi bili kud i kamo kvalitetniji. Bilo je dosta i izmjena u zakonima i ti topli obroci nisu više bili u dijelu nekih troškova čime smo mi ugostitelji dosta izgubili.
Koje je vaše omiljeno jelo u Restoranu „Obrtnički Dom“
Meni je „obrtnički odrezak“ koji je specijalitet kuće omiljeno jelo. To je odrezak od junetine punjen kobasicom i svježim sirom. Jako je ukusan.
Što su glavne smjernice za kvalitetno vođenje restorana?
Restoran koji radi „a la carte“ nije lako voditi i tu bi izdvojio kvalitetno osoblje kao prvi uvjet uspješnog vođenja. Bez jako kvalitetnog osoblja teško da ćete voditi i jako kvalitetan restoran. A ostali čimbenici su naravno kvalitetna hrana, dobar odnos s dobavljačima, ima tu dosta stvari na koje voditelj mora paziti.
Što bi poručili čitateljima slavonskog.hr-a?
Dođite i probajte naše specijalitete i nećete požaliti!
TEKST: Tomislav Milanović FOTO: Tomislav Milanović