PROMO: “Birc Caffe”, Osječka 19 : Od kvalitetnog craft piva (uskoro) do komercijale i ostale bogate ponude – dođite, kušajte i uživajte!
POŽEGA – Želite li mali odmak od gradske vreve i prepunih terasa, odmor i zabavu u lokalu koji ima prostora i duha ali i bogatu ponudu, posebice piva – novootvoreni Birc Caffe u Osječkoj ulici broj 19 pravo je mjesto za vas. Od kvalitetnog piva iz domaće radinosti koje uskoro dolazi, do svih vrsta komercijalnih pivskih brandova, ali i ostalih alkoholnih i bezalkoholnih napitaka – vi samo poželite, u Birc Caffeu će vam servirati!
U velikom prostoru lokala s prostranim parkiralištem (neposredno uz trgovinu Jysk) poduzetna i iskusna trojka koju čine Srđan Smoljanović, Krešimir Kralj i Mario Brižić vidjela je pravu priliku. Ovi majstori pivari i zaljubljenici craft piva široku javnost žele ponajprije upoznati sa svojim proizvodima ali i ponuditi kratko rečeno “sve što gost poželi, bez ekskluzive”. “otvorili smo početkom rujna, a plan nam je spojiti caffe bar s poslovanjem buduće pivovare. Nudit ćemo tako brandove koje smo već proizveli, namjeravamo točiti četiri vrste piva, a imat ćemo i drugih craft piva. Ambicija je da nudimo svoje craft pivo kroz svoje kafiće, trenutno imamo ovaj jedan, ali kako se poslovanje bude razvijalo, širit ćemo i mrežu svojih objekata. Goste će očekivati najpopularniji stilovi u craft pokretu od svijetlih pale ale, blond ale do tamnih piva. Uz to, nudimo i druga komercijalna piva slijedeći svoju logiku da nemamo ekskluzivu već nudimo ljudima ono što žele piti,” pojasnio je Srđan Smoljanović – Srđo.
Osim široke palete piva iz domaće radinosti te bogate ponude komercijalnih brendova, Birc pripema i bogati program zbivanja vezanih uz sezonska zbivanja u gradu te cijeli niz tematskih zabava s bogato gastro ponudom. Veliki prostor s pripadajućim parkiralištem daje mogućnost suradnje s brojnim kreativnim udrugama i pojedincima u ostvarivanju zabavnih sadržaja, poručuju iz Birca.
Kao pravi vizionari, ucrtan je plan za budućnost. “Vizija je da kompletnu proizvodnju koja će biti od 10 do 15 tisuća litara, plasiramo kroz naše objekte kako bi što širi krug ljudi upoznali s tim proizvodima. Idemo uz to s cjenovnim razredom koji će biti prihvatljiv svima, a ne ciljamo samo na craft pokret nego na sve koji se mogu nazvati pivoljubci i pivopije.Naš prvi brand na koji smo ponosni je “Old Timer”, blond ale, proizvodi se po receptu ale piva, svijetlo, laganog okusa i kako se pokazalo vrlo privlačno mnogima. To je najširi stil u craft pokretu, ali pivo treba probati, jer samo najveći znalci mogu sve svrstati u stilove, stoga je najbolje kušati i uživati. A zato je tu Birc caffe” poručio je Srđo.
TEKST: S.P FOTO: D. P.