AUREA FEST POŽEGA 2015 – Sedam dana, sedam noći

Datum objave: 08. 7. 2015. | Kategorija: Scena

n

POŽEGA – Ovogodišnji Aurea Fest Požega 2015. na konferenciji za novinare predstavili su direktor festivala Veljko Valentin Škorvaga, prodirektorica promidžbe Silvija Podoljak, prodirektor za Festival popularne glazbe i Festival Jazz-a Zvijezdan  Zveki Marjanović i prodirektor “Zlatnih žica Slavonije” Dominik Škrabal. ovogodišnji Aurea fest  Požega 2015. bit će pod sloganom “Sedam dana, sedam noći”.

“Sedam dana imali smo protekle godine i u istom ozračju i s istim ambicijama da privučemo što veći broj posjetitelja  u vrijeme festivala koji će ove godine biti od 30. kolovoza do 5. rujna, radimo i ove godine,” naglasio je direktor festivala Veljko Valentin Škorvaga, predstavljajući program festivala. Program otvara  30. kolovoza Festival običaja koji počinje u 16,00 sati a isti dan u 21,00 sat je izbor za najgizdaviju šokicu i koncert TS “Zlatna dolina” s gostima. Drugi dan, 31. kolovoza od 21,00 do 23,00 sata na glavnoj pozornici na trgu bit će Festival uličnih svirača i mađioničara, a 1. rujna novi Festival jazz-a. Koreografirani folklor na programu je 2. rujna od 20,00 sati, a 3. rujna pozornicu preuzima Festival plesa i koncert Ivana Zaka te od ponoći Festival DJ-a i MC-a.  Festival popularne glazbe bit će 4. rujna, a taj dan je na programu i tradicionalna Fišijada u Parku kod Orljave. Zlatne žice Slavonije na pozornici su 5. rujna, završnog dana festivala. Šetališna zona u festivalske dane bit će  svakodnevno ispunjena zbivanjima vezanim uz Festival vina i Festival gastronomije te uličnim sviračima. U dogovoru s lokalnim ugostiteljima i noći će biti ispunjene glazbom pa će od 30. kolovoza do 5. rujna u lokalima svirati različita odabrana glazba – od tamburaške, zabavne do urbane i to od 23,00 pa sve do ranih jutarnjih sati.

nn

“Na glavnoj pozornici 1. rujna od 20,00 do 22,00 sata  nastupit će Big band Požega sa svojim gostima. To je jedna prekrasna prilika da se taj orkestar konačno na središnjem trgu predstavi  građanima te da “podvučemo crtu” ispod četiri godine djelovanja i krenemo u jednu novu fazu. Gosti će biti vrlo zanimljivi i popularni a program je prilagođen i onima koji baš nisu poznavatelji jazz-a. Festival popularne glazbe koji je u petak 4. rujna, ove godine je zapravo s dva programa, po koncepciji koju je nametnula Hrvatska televizija. Bit će snimane dvije emisije – prva s novim pjesamama od 20,00 do 21,10 sata, a potom se snima još jedna emisija s nekim već popularnim pjesamama koje su izvođene na ovom festivalu,” najavio je prodirektor Festivala jazz-a i Festivala popularne glazbe Zvjezdan Marjanović. Izvođači na Festivalu popularne glazbe koje je odabralo festivalsko povjerenstvo su Ivan Zak, Maja Šuput, Giuliano, Vigor, Mate Bulić, Vlatka Kopić Tena i Stjepan Jeršek Štef, Trio Gušt, Lidija Bačić, Dalmatino,Geronimo, Emina Arapović, Marko Tomasović, Kumovi, Berni, Roko band i Tomislav Pavleković. “Pjesme  su dobre, zanimljive, dosta komercijalne i nadam se da će zaživjeti u srcima Požežana, a i svih ostalih koji budu slušali na radio postaja i gledali na televiziji,” naglasio je Marjanović.

I koncepcija festivala “Zlatne žica Slavonije”donosi dva programa po 70 minuta. “U prvom dijelu bit će izvedeno 16 pjesama u prvom dijelu od 20,00 do 21,10 a nakon toga će biti izvedeno 16 hitova s prošlogodišnjih festivala. “Na natječja je pristiglo oko 60 pjesama a izvođači su Slavonske lole, Stjepan Jeršek Štef, Cecilija, Gazde, Garavuše, Begini, Đuka Čaić, Boris Ćiro Gašparac, Slavonski dukati, Ansambl Hajo, Ivana Galović, Ravnica, Od Srca do srca, Zlatna dolina, TS Salaši i TS Caprio,” najavio je prodirektor Dominik Škrabal.

nnn

Turistička zajednica  grada intenzivno sudjeluje u organizaciji festivala kroz marketing, smještaj i prehranu gostiju i službenih osoba, koordinaciju uličnog festivala te ugovorima i pregovorima sa sponzorima sve u cilju promocije festivala i grada, naglasila je prodirektorica festivalskog marketinga i direktorica TZ Požega Silvija Podoljak. “Turistička zajednica Grada Požege promovira Grad Požegu kao grad okusa ali i kao grad kulture odnosno, sjajne  tamburaške glazbe. Prošle godine Aaurea Fest pratile su 82 medijske kuće, vrijednost medijskog praćenja iznosila je preko 700 tisuća kuna, imali smo preko 500 pregleda na youtube kanalu te doseg na facebook stranici od 200 tisuća. Sukladno tome ove godine očekujemo i veći broj posjetitelja 150 tisuća posjetitelja kroz svih sedam dana te milijun gledatelja i slušatelja u razdoblju od srpnja do listopada, odnosno u razdoblju kada najintenzivnije promoviramo naš festival,” naglasila je Podoljak.

nnnn

“Očekujemo da se Požega i cijela Požeština uključe u ovu manifestaciju jer i dalje stojimo na onoj priči od prošle godine da je to jedina manifestacija s kojom imamo šansu izaći iz lokalnih okvira te da to kroz nekoliko godina stvarno postane privredna grana. Ne bih previše pričao o nekim stvarima koje su se počele u zdnje virjeme događati, samo bih rekao – za tako mali novac mi radimo program  koji realno u svim drugim gradovima od 120 do 500 posto košta više. Pametnom je to dovoljno,” rekao je zaključno direktor festivala Škorvaga.

Punu podršku Festivalu i ljudima oko njega dao je u ime Grada Požege zamjenik gradonačelnika Darko Puljašić. “Grad Požega stoji iza svog najjačeg brenda, koji zajedno razvijamo, brenda koji je smogao hrabrosti s ovim ovdje ljudima iskoračiti iz malih okvira Zlatne doline , približiti se  širem domaćem ali i europskom okolišu te pokazati da ovi ljudi imaju hrabrosti i volje dovesti naš festival na jednu višu razinu, raznu koju su Požežanke i Požežani zaslužili. Ljudi su prije dvije godine odlučili i pokazali da više ne žele osrednjost i t.z.v. “komesarsku režiju”. Oni hoće promijene, hoće nešto bolje i mi smo ti koji se sigurno neće miješati u rad ovih izvrsnih ljudi, najboljih što Požega ima za ovaj posao. Stoga, profesore Škorvaga imate potpunu podršku svog grada, gradonačelnika i Uprave i vjerujem da će ovaj Aurea fest biti još bolji od prošlogodišnjeg. Festival ide u smjeru koji smo željeli, a to je da postane izvorni brend koji će, ne samo promovirati ljude i grad, već donositi nove vrijednosti i konačno i jedan europski štih koji je desetljeće i pol skoro nestao iz našeg grada”, naglasio je zamjenik gradonačelnika Puljašić.

TEKST: Sanja Pok    FOTO: Sanja Pok

Slavonski © - 2014 - 2020 sva prava pridržana
hosting : Plus hosting web : exdizajn