ZA JOŠ KVALITETNIJU USLUGU – Anketni upitnik o zadovoljstvu korisnika novom Gradskom knjižnicom Požega

Datum objave: 19. 9. 2021. | Kategorija: Kultura

POŽEGA – Gradska knjižnica Požega pripremila anonimni anketni upitnik kojim žele ispitati mišljenje i dojmove korisnika o novoj Knjižnici.

Prošlo je pola godine otkad je Knjižnica korisnicima otvorila vrata novouređenog prostora s novim konceptom rada, novim programima i uslugama. Kako bi mogli nastaviti raditi na daljnjem poboljšanju usluga te što uspješnije ostvarivati svoju ulogu u skladu sa stvarnim potrebama korisnika 21. stoljeća, mišljenja i potrebe građana osobito su važni pa je stoga Gradska knjižnica pripremila anonimni anketni upitnik kojim žele ispitati mišljenje i dojmove korisnika o novoj Knjižnici.

Anketu možeš ispuniti online putem obrasca Anketni upitnik o zadovoljstvu korisnika novom Gradskom knjižnicom Požega ili u tiskanom obliku na Odjelu književnosti te na Znanstvenom i studijskom odjelu Knjižnice.
“Povratne informacije koje ćemo dobiti tvojim ispunjavanjem upitnika poslužit će nam u daljnjem planiranju još bolje i kvalitetnije knjižnične usluge čiji je cilj, prije svega, zadovoljstvo korisnika i svih članova zajednice.” poručuju iz Gradske knjižnice Požega.

TEKST: S. Pok        FOTO: S. Pok

Slavonski ©   2013 - 2024 sva prava pridržana
hosting: Plus hosting web: exdizajn