TZ BRODSKO-POSAVSKE ŽUPANIJE: “Udahni, okusi, doživi”, predstavljen novi promidžbeni katalog
SLAVONSKI BROD – “Udahni, okusi, doživi”, naziv je novog promidžbenog kataloga Turističke zajednice Brodsko posavske županije predstavljenog ovih dana.Nastao kao rezultat analize cjelokupne turističke ponude kraja, katalog u nekoliko kategorija predstavlja prirodne znamenitosti, kapacitete za bavljenje lovnim turizmom, rute ciklo turizma, kulturno povijesne spomenike, prirodne zanimljivosti, ugostiteljske objekte, kao i bogatu eno-gastro ponudu u duhu tradicije ravničarskog kraja
S ciljem sve ozbiljnijeg promišljanja o turističkom razvoju kontinenta, Turistička zajednica Brodsko posavske županije ovih je dana službeno predstavila novi promidžbeni katalog pod nazivom “Udahni, okusi, doživi”. Nastao kao rezultat analize cjelokupne turističke ponude kraja, katalog je podijeljen u nekoliko kategorija u kojima su predstavljene prirodne znamenitosti, kapaciteti za bavljenje lovnim turizmom i ciklo turizmom, čije su rute osmišljene u skladu s postojećim kulturno povijesnim spomenicima, prirodnim zanimljivostima, ugostiteljskim objektima, kao i bogata eno-gastro ponuda u duhu tradicije ravničarskog kraja. Posebno valja izdvojiti karte projekta Slavonia Bike, realiziranog putem istoimenog projekta uz potporu Ministarstva turizma, koje prikazuju sve biciklističke rute na području Brodsko posavske županije.
Kako je većina turističke ponude Slavonije, pa tako i Brodsko-posavske županije gastronomsko-enološke prirode, velik dio kataloga posvećen je upravo autohtonim i tradicijskim jelima te osim recepata za pripremu nudi i lokacije gdje se mogu kušati. S ovim katalogom, svi turisti i posjetitelji Brodsko-posavske županije na lak i jednostavan način moći će doći do svih relevantih informacija kako bi svoj boravak učinili što kvalitetnijim i sadržajnijim, čemu pridonosi i činjenica da je katalog tiskan na čak 6 svjetskih jezika. Katalog i promo – turistički film Brodsko-posavske županije prvi su puta predstavljeni na 21. Međunarodnoj poslovnoj burzi u Gradacu, u okviru WORKSHOPA B2B, na koji je prijavljeno 80 turističkih subjekata iz cijele Hrvatske. Predstavljanje kataloga “Udahni, okusi, doživi” bila je i prigoda za najavu budućih projekata u turizmu, što je, naglasivši dobru suradnju s Brodsko-posavskom županijom, učinila direktorica Turističke zajednice BPŽ, Ružica Vidaković.
TEKST: S. Tarbuk FOTO: TZ BPŽ