OBILJEŽAVANJE 2.10. MEĐUNARODNOG DANA ŽIVOTINJA S FARMI – Okončajmo doba kaveza!
OSIJEK – Ove godine, 2.listopada poseban je datum i zbog toga što će se toga dana službeno predati Europskoj komisiji 1,4 milijuna izjava potpore europskoj građanskoj inicijativi End The Cage Age u kojemu je sudjelovala i Hrvatska. Postavljanjem stola s promotivnim materijalima i platna za projekcije na Trgu Slobode u Osijeku od 10 do 16 sati, Udruga Pobjede i Ab ovo kampanja pridružit će se obilježavanju ovog dana.
Međunarodni dan životinja s farmi obilježava se u zemljama diljem svijeta već gotovo 40 godina – od 1983., a kao datum obilježavanja odabran je rođendan velikoga mirovnjaka, borca za ljudska prava, vegetarijanca – Mahatme Gandhija.
Ove godine, 2.listopada poseban je datum i zbog toga što će se toga dana službeno predati Europskoj komisiji 1,4 milijuna izjava potpore europskoj građanskoj inicijativi End The Cage Age u kojemu je sudjelovala i Hrvatska.
Ova inicijativa ujedinila je preko 170 organizacija za zaštitu životinja, poljoprivredu, politiku i ekologiju u zajedničkom cilju – poboljšanje života životinja na farmama diljem EU ukidanjem korištenja kaveza. End The Cage Age šesta je po redu uspjela europska građanska inicijativa, a po broju prikupljenih potpisa – druga po uspješnosti. Ona je jedinstven i inovativan način kojim se građanima omogućuje da potiču Europsku komisiju na donošenje zakonodavnih prijedloga i time sudjeluju u oblikovanju Europe.
Podsjetimo – od rujna 2018-e do rujna 2019-e bilo je potrebno prikupiti milijun potpisa EU građana_ki što će obvezati Europsku komisiju na raspravu o zabrani kaveza za SVE životinje na europskim farmama.
Postavljanjem stola s promotivnim materijalima i platna za projekcije na Trgu Slobode, od 10 do 16 sati, cilj nam je informirati i senziblizirati sugrađane i sugrađanke o mogućnostima poboljšanja uvjeta u kojemu životinje na farmama žive ukidanjem kaveza.
Također, informirat ćemo javnost o Ab ovo kampanji – prvoj hrvatskoj korporativnoj kampanji za životinje, i načinima priključivanja globalnom cage-free trendu. Vizija je Ab ovo kampanje održivo uključivo društvo. Naš je cilj potaknuti tvrtke iz svih sektora poslovanja na postupno izbacivanje jaja iz kaveza iz svog lanca nabave putem javne cage-free izjave. Ovime želimo da se i hrvatske tvrtke priključe svjetskom cage-free trendu kao dijelu društveno odgovornog poslovanja.
Na društveno odgovorno poslovanje ove vrste odlučilo se više od 70 internacionalnih tvrtki kao što su Nestle, Danone, Unilever, McDonalds, Burger King, Subway, Tesco, Metro, Spar, Lidl, Aldi, Milka, Barilla, Mars, Marriott International, Hilton, Best Western te stotine nacionalnih tvrtki iz različitih zemalja.
Ovaj događaj pod pokroviteljstvom je Grada Osijeka, koji je, podržavši ovu manifestaciju javno iskazao svoj senzibilitet za nepotrebnu patnju životinja i dao podršku prvoj nacionalnoj korporativnoj kampanji za životinje.
Dođite, podržite inicijativu i zajedno okončajmo doba kaveza!
TEKST: S. P./ Ab ovo FOTO: Ab ovo kampanja