KAUFLAND DONIRAO UNICEF-u 300 TISUĆA KUNA – Za rodilišta u Slavonskom Brodu, Novoj Gradiški, Požegi i Virovitici

Datum objave: 21. 1. 2020. | Kategorija: Društvo

POŽEGA – Shvaćajući vrijednost društveno odgovornog poslovanja, Kaufland i u 2020.godini nastavlja uspješnu suradnju s UNICEF-om. Jedan od najuspješnijih trgovačkih lanaca u Hrvatskoj, u okviru humanitarne akcije “Za bolje sutra uključi se danas”, UNICEF-u je donirao 300 tisuća kuna. Iznos će biti iskorišten za nabavu potrebne opreme za rodilišta u Slavonskom Brodu, Novoj Gradiški, Požegi i Virovitici.

Trgovački lanac Kaufland je u humanitarnoj akciji “Za bolje sutra uključi se danas” UNICEF-u donirao 300 tisuća kuna. Značajan donirani iznos namijenjen je programima podrške novorođenoj djeci i majkama kroz nabavku potrebne opreme za rodilišta u Slavonskom Brodu, Novoj Gradiški, Požegi i Virovitici, što će, najmlađima, predstavljati i najbolji mogući početak života.

„Kaufland Hrvatska već godinama prepoznaje važnost podrške djevojčicama i dječacima u Hrvatskoj te kroz kontinuiranu podršku UNICEF-u pokazuje da istinski brine o dobrobiti djece. Zahvaljujemo Kauflandu Hrvatska što je prepoznao UNICEF-ovu namjeru da najranjivijoj novorođenčadi i njihovim majkama pružimo najbolji mogući početak života i bolje uvjete u hrvatskim rodilištima“, izjavila je, tom prigodom, Regina M. Castillo, predstojnica Ureda UNICEF-a za Hrvatsku.„Drago nam je što smo ovom humanitarnom akcijom na poseban način obilježili početak 2020. godine. Dugogodišnje pozitivno iskustvo pokazalo nam je da s UNICEF-om imamo jakog partnera koji brine o dobrobiti našeg najvećeg blaga – djece. Zahvaljujemo kupcima u okolici Slavonskog Broda, Požege, Nove Gradiške i Virovitice koji su kupnjom Kuniboo i Hip&Hopps proizvoda podržali akciju, a svim majkama i novorođenim bebama želimo od srca sve najbolje“, rekla je Marija Franić, voditeljica Korporativnih komunikacija u Kauflandu.

Prvom ovogodišnjom humanitarnom akcijom Kaufland nastavlja trend društveno odgovornog poslovanja, kojim i kod svojih zaposlenika i kod kupaca, potiče na razvijanje svijesti i povećanje brige za društvo i okoliš u kojem djeluje.

TEKST: S. Tarbuk   FOTO: kaufland.hr

Slavonski ©   2013 - 2024 sva prava pridržana
hosting: Plus hosting web: exdizajn