AB OVO KAMPANJA: Što odabrati kada je riječ o jajima – legalnost ili humanost? 

Datum objave: 04. 7. 2020. | Kategorija: Društvo

OSIJEK –  U Hrvatskoj, 67 je farmi u kojima se drže ptice za nesenje jaja u kavezima. Ukupni broj ptica na tim farmama je preko 2 milijuna. Legalnost nije isto što i humanost. Ab ovo kampanja poziva krvatske tvrtke koje u svom lancu nabave imaju jaja da se priključe globalnom cage-free trendu u industriji jaja. Sve veća potražnja za jajima iz alternativnih sustava držanja poziv je i hrvatskim tvrtkama i proizvođačima da se prilagode novim zahtjevima tržišta. 

Cage-free trend u industriji jaja najbrže je rastući svjetski trend kada je riječ o zaštiti životinja. Mnoge vodeće internacionalne tvrtke i brendovi koji su prisutni  na hrvatskom tržištu već su se priključili ovom trendu. Sve veća potražnja za jajima iz alternativnih sustava držanja poziv je i hrvatskim tvrtkama i proizvođačima da se prilagode novim zahtjevima tržišta.

Ab ovo kampanja poziva hrvatske tvrtke koje u svome lancu nabave imaju jaja na priključenje ovom globalnom trendu putem online cage-free pristupnice online cage-free pristupnice koja se nalazi na web stranici kampanje.
Ovime će tvrtke javno svjedočiti svoju odlučnost da posluju društveno odgovorno i održivo te ići iznad onoga što je zakonom propisano – i u odnosu na društvo i u odnosu na okoliš.Metro, Lidl, Kaufland, Spar, Unilever, McDonalds, Starbucks, Milka, Nestle, Danone, Marriott International, Hilton samo su neke od svjetskih tvrtki i brendova koji  diktiraju nove standarde, a na nacionalnim proizvođačima je da odgovore na izazov.

U Hrvatskoj, 67 je farmi u kojima se drže ptice za nesenje jaja u kavezima. Ukupni broj ptica na tim farmama je preko 2 milijuna.Kaveznim  načinom uzgoja regulira se sve, od dnevnog pristupa zraka do vode i hrane. Zrak se upuhuje  ventilatorima, hrana se dostavlja pokretnim trakama u točno određenoj količini po jedinki, a voda im je dostupna pomoću automatiziranog sustava kapaljki.

Dnevne svjetlosti nema, jer su u zatvorenom prostoru i svu svjetlost dobivaju umjetnim programom osvjetljenja.U prosjeku, ove koke godišnje snesu oko 300 jaja čime je završen njihov produktivni vijek, a samim time i životni.

Ab ovo kampanja još jednom poziva hrvatske tvrtke da posluju odgovorno i održivo te da budu dijelom globalnih gospodarskih trendova!

IZVOR: abovo-campaign.com

Slavonski © - 2014 - 2020 sva prava pridržana
hosting : Plus hosting web : exdizajn