TZ GRADA POŽEGE U NOVU S NOVIM AKTIVNOSTIMA – Završetak “Požeške kuće” i početak osmišljenog brendiranja grada | Slavonski.hr


TZ GRADA POŽEGE U NOVU S NOVIM AKTIVNOSTIMA – Završetak “Požeške kuće” i početak osmišljenog brendiranja grada

Datum objave: 25. 12. 2017. | Kategorija: Društvo

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

POŽEGA – Na zadnjoj konferenciji za medije u ovoj godini koju su održali gradonačelnik Darko Puljašić i direktorica Turističkog ureda TZ Grada Požege Silvija Podoljak, izvijestili su o kapitalnom turističkom projektu, Požeškoj kući, koji ulazi u završnu fazu te o planovima vezanim uz osmišljeno brendiranje grada. Nova 2018. godina prema svemu izrečenom, bit će godina velikih promjena na požeškoj turističkoj sceni.

Projekt Centar za posjetitelje Požeška kuća u svojoj je trećoj fazi i te financiran od strane Fonda za razvoj turizma Ministarstva turizma. Grad Požegi odobreno je 500.000,00 kuna. Do sad je uloženo 2.626.168,40 kuna. Naime, ovaj projekt pokrenut je 2014. godine te je djelomično financiran iz sredstava Grada Požege (1.690,068,40), a djelomično iz sredstava Fonda za razvoj turizma (936.100,00).

OLYMPUS DIGITAL CAMERA OLYMPUS DIGITAL CAMERA

“Do sad je renovirana zgrada kroz uređenje fasade, krova i PVC stolarije, zatim sanirana unutrašnjost zgrade prizemlje i podrum koji je isušen od vlage.U trećoj fazi radi se na uređenju prostora, postavljanju aplikacija, multimedije, grafike, tekstova i konačno uređenje oba kata.U prizemlju je predviđena prijemna dvorana koja obuhvaća cijelu priču o vremenu i prostoru Požege i okolice, a tu su i prostorije Fra Luke Ibrišimovića i Baruna Trenka, dok podrum, s druge strane, donosi priču vezanu uz emocije, ljubav, vina i čokoladu,” rekla je direktorica Turističkog ureda TZ Grada Požege Silvija Podoljak.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Sve mora biti kvalitetno i upravo onako kako je planirano jer uz Projekt Požeška kuća vezana su velika očekivanja, naglasio je gradonačelnik Darko Puljašić. “Projekt čija je ukupna vrijednost oko pet milijuna kuna uistinu je dobro zamišljen. Požeška kuća bit će polazišna točka za sve turiste koji dolaze u naš grad. Nadomak smo realizacije, i nadamo se da ćemo iduće godine, u suradnji s ministarstvima ali i s Hrvatskom turističkom zajednicom taj veliki projekt  završiti te kroz njega omogućiti svim našim posjetiteljima vrhunski početni doživljaj ovog područja. Uvjeren sam kako će Požeška kuća biti uvod u jednu lijepu turističku priču grada Požege i Požeške kotline koja će krenuti u svim smjerovima,” rekao je gradonačelnik Puljašić.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Zasigurno će biti tako jer po prvi puta ozbiljno se promišlja o brendiranju grada i stvaranju novog vizualnog identiteta. Bit će to prilika i za građane koji će moći izraziti svoje mišljenje na zadanu temu na službenim stranicama Grada i Turističke zajednice već od prvih dana nove 2018. godine. “Vrijeme je da se prihvatimo jednog sustavnog brendiranja Požege, a želimo ponajprije da naši sugrađani koji vole Požegu, kojima je bliska njena povijest, sadašnjost i vrijednost u budućnosti daju svoje komentare i mišljenja.Naime, moramo ozbiljnije pristupiti razvoju turizma, moramo goste privući s onim po čemu smo posebni, a kako bi u tome uspjeli, moramo imati brend, prepoznatljivost, nešto originalno naše. Kada prikupimo kritičnu masu mišljenja i komentara, izabrat ćemo i profesionalne izvođače, tvrtke i stručne kreativce koje ideje mogu na pravi način selektirati i pretvoriti u marketinški materijal. Mislim da je to vrlo važan korak, jer ovaj grad ima ogromne kapacitete, bogatu tradiciju, a sveli smo se na nekoliko manifestacije od kojih su neke i izgubile na svom šarmu i posjećenosti. Nekih stvari bi se trebali riješiti, zahvaliti, krenuti u novom smjeru. Grad Požega je urbana sredina, moramo biti urbano središte koje će zadržati vrijednosti tradicije, ali i početi privlačiti mlade ljude iz cijele Hrvatske i šire koji će rado doći u Požegu i prepoznati njene zanimljivosti kroz kvalitetne glazbenike, gastronome, vinare, umjetnike. Imamo resurse, ali moramo početi na pravi način prodavati to što imamo kako bi naši Požežani na pravi način mogli od toga i živjeti,” pojasnio je gradonačelnik.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Po svemu izrečenom, 2018. trebala bi biti godina “velikih valova” u požeškom turističkom promišljanju i djelovanju – uz dovršenu Požešku kuću i ozbiljno brendiranje grada, što, ma koliko gordo zvučalo, ne bi trebalo biti tako teško. Jer, Požega već ima svoje razbarušeno originalne POŽART-ovce, vrijedne obrtnike koji stvaraju jedinstvene proizvode poput pjenušavog Slawonera, kreativce koji su svojim idejama znali zabljesnuti i preko požeških okvira (dokazujući se kod nepristrane struke) poput neumornog Nikole Radmirovića – popis bi mogao ići u nedogled. Neki od njih, ruku na srce, već su sami po sebi brend. Ako se  ovaj poziv na suradnju pretvori u plodno tlo za ideje, možda iz svega iznikne doista nešto jedinstveno.

TEKST: Sanja Pok     FOTO: S. Pok

Slavonski © - 2014 - sva prava pridržana
izrada stranice : exdizajn