TZ BRODSKO-POSAVSKE ŽUPANIJE – Održana sjednica Skupštine TZ Brodsko-posavske županije | Slavonski.hr

TZ BRODSKO-POSAVSKE ŽUPANIJE – Održana sjednica Skupštine TZ Brodsko-posavske županije

Datum objave: 29. 3. 2018. | Kategorija: Društvo

tzbpz3

SLAVONSKI BROD –  Na sjednici Skupštine Turističke zajednice Brodsko – posavske županije održanoj 28. ožujka,  jednoglasno je usvojeno Izvješće o radu TZ za 2017. godinu, a održana je i prezentacija aktivnosti u prvom tromjesečju 2018. godine s naglaskom na kvalitetnije brendiranje Slavonije kao destinacije.

Skupština je  jednoglasno usvojila Izvješće o radu TZ za 2017.g. zajedno sa financijskim izvješćem. Prihodi su ostvareni sa 104 posto a rashodi sa 94 posto. Značajan je i porast broja dolazaka i noćenja turista u Brodsko-posavsku županiju  za 8,61posto. Značajan iskorak napravljen je i  na promotivnim aktivnostima koje su započete u zadnjom kvartalu 2017.g. a koje se nastavljaju  u 2018.g.  Značajnije aktivnosti između ostalog su; Izrada nove Web stranice te prilagodba stranim turističkim tržištima (moderan dizajn, prijevod na tri a do kraja  2018 i na pet jezika, usaglašenost sa potrebama digitalnog marketinga, blog novosti, facebook stranica, intezivno korištenje slika, foto galerija, videa i slide show-a…  ), priprema promotivnog kataloga sa modernim dizajnom, aktivno uključivanje TZ Brodsko – posavske županije u provedbi projekta cikloturizma čiji je nositelj BP Županija te druga faza projekta „Okusi graničarskog posavlja“ – sadržajnom redizajnu portala, proširenje obuhvata  nosioca standarda, novom vizualu, zajednički nastupi velikim manifestacijama- Dani hrvatskog turizma, Špancirfest i dr.

tzbpz2

Kako  TZ Brodsko – posavske županije u 2018.g. planira nastupati na desetak  sajmova i posebnih prezentacija i to uglavnom  na tržištima iz kojih dolazi najviše turista pokrenuta je izrada marketinških alata za kvalitetnu  promociju i prezentaciju. U travnju je u planu posebna prezentacija u Njemačkoj (Munchen) a već u svibnju u Italiji (Milano), a ove godine zabilježeno je već sudjelovanje na posebnoj prezentaciji u veljači u Londonu i u ožujku u Sloveniji. “Sve su to aktivnosti koje se odnose na ciljana tržišta i  skupine (cikloturiste, turiste u tranzitu, ljubitelje eno gastro ponude i oni koji preferiraju kulturni i ruralni turizam).   Većinu sajmova i posebnih prezentacija odrađeno je s  klasterom „SLAVONIJA” koji obuhvaća svih pet slavonskih županija, a manji dio posebnih prezentacija nastupamo   i sa klasterom „Slavonska košarica“ koji obuhvaća  tri  grada i ukupno 17  općina . “Pokrenuta je ideja da uz pomoć nadležnog Ministarstva turizma i HTZ brendiramo  turističku ponudu Slavonije kao destinacije  te izborimo značajnije uključivanje prepoznatljivih turističkih sadržaja klastera „SLAVONIJA“ čiji  smo partner . Također se  nastojimo više uključiti u sve oblike promotivnih kampanja Glavnog ureda HTZ-a , posebice on lline kampanja koje su pokazale iznimno uspješnim. Prijedlog je realizacija tematskih kampanja samo za slavonske županije. Poželjna je i transparentnija zastupljenost klastera pet slavonskih županija na sajamskim nastupima na kojima nastupa HTZ, a ne i klaster,” rekla je direktorica Turističkog ureda Ružica Vidaković.

Povodom uskrsnih blagdana, najavljeno je, Turistička zajednica Brodsko – posavske županije organizira besplatan obilazak Brodske  tvrđave u pratnji stručnog vodiča. “O njenoj ulozi , namijeni kroz povijest i arhitekturi govoriti će turistički vodič,Vera Pudić. Pozivaju se svi zainteresirani da u ponedjeljak , 2. travnja 2018.g. s početkom u 16, 00 sati budu na glavnom ulazu u Tvrđavu Brod, Vukovarska ulica bb. Ideja je da sami građani i njihovi gosti i članovi obitelji koji su možda došli iz drugih sredina zajedno bolje upoznaju našu povijest te da provedu blagdansko druženje na način da odvoje sat vremena te upoznaju našu kulturnu i povijesnu baštinu,”najavila je direktorica Vidaković.

TEKST: S. P.     FOTO: TZ BPŽ

Slavonski © - 2014 - sva prava pridržana
izrada stranice : exdizajn