TZ BRODSKO-POSAVSKE ŽUPANIJE – Zapažen nastup na međunarodnom sajmu turizma Place2 Go | Slavonski.hr

TZ BRODSKO-POSAVSKE ŽUPANIJE – Zapažen nastup na međunarodnom sajmu turizma Place2 Go

Datum objave: 18. 3. 2019. | Kategorija: Gospodarstvo

ZAGREB/SLAVONSKI BROD – Turistička zajednica Brodsko-posavske županije predstavila je svoje turističke potencijale na međunarodni sajamu turizma Place2Go koji je od 15. do 17. ožujka održan u Zagrebu.

Sajam je održan u velikoj dvorani Arene u Zagrebu. Prvi dan je bio posvećen struci i B2B programima. Nakon što je ministar turizma Gari Capelli otvorio sajam uslijedilo je predstavljanje projekata i predavanje o modelima uspješnih destinacija kao i uključivanje influensera u promociju turističkog proizvoda, predavanje poznatih blogera, putopisaca, novinara, fotografa, snimatelja i javnih osoba. Bila je to prilika za širenje pozitivnih priča i mogućnosti za posjetu i boravak u do sada neotkrivenim destinacijama. Velika dvorana Arene je ugostila mnoge turističke subjekte iz Hrvatske i inozemstva koji su odradili veliki broj sastanaka, a subota i nedjelja bili su posvećeni svim putnicima i onim koji uživaju u otkrivanju novoga, zanimljivog i drugačijeg.

“Turistička zajednica Brodsko – posavske županije se ove godine predstavila sa svojim turističkim potencijalima te je putem video spotova i novim izdanjima kataloga promovirala kulturnu i tradicijsku baštinu, eno i gastro ponudu, mogućnosti boravka u čistoj i netaknutoj prirodi, mogućnosti cikloturizma, lova i ribolova. Najavljene su i manifestacije koje su sve veći razlog dolazaka turista u našu županiju, mogućnost boravka na eko etno imanjima kao i u hotelima. Predstavili smo i tradicionalnu i autohtonu gastronomiju te omogućili posjetiteljima našega štanda degustaciju slavonskih delicija. Nastojali smo našu županiju predstaviti kao sigurnu i lako dostupnu destinaciju imajući u vidu odličnu prometnu povezanost te da se nalazi na sjecištu svjetskih putova i koridora,” rekla je direktorica Turističkog ureda Ružica Vidaković.

Dodala je kako je primjetan veliki interes od strane posjetitelja i agencija za mogućnosti bicikliranja te za mogućnosti smještaja uz biciklističke rute s kojima Brodsko-posavska županija raspolaže zahvaljujući realizaciji projekta Slavonia Bike.  “Iz kontakata, posebice u razgovoru sa agencijama, uočili smo da starija populacija, većinom posjetitelji iz inozemstva, žele upoznati Slavoniju kao novu i neotkrivenu destinaciju te da preferiraju vrhunski smještaj ( po mogućnosti sa pet zvjezdica), dok mlađa populacija iskazuje interes uglavnom za aktivni odmor i bicikliranje te im po pitanju smještaja više odgovaraju obiteljska turistička gospodarstva i smještaj u ruralnim dijelovima,” dodala je Vidaković.

Nakon ovoga sajma, Turistička zajednica Brodsko – posavske županije početkom svibnja planira predstaviti u obliku posebne prezentacije turističkim novinarima i agencijama u Zagrebu sve atrakcije i aktivnosti koji slijede do kraja 2019. godine, a koji su motiv dolaska turista u Brodsko-posavsku županiju. Za nadolazeću posebnu prezentaciju koja slijedi u svibnju, kao i sudjelovanje na sajmu Place2go ali i na još dva sajma do kraja godine, Turistička zajednica najvećim dijelom sufinancira iz sredstava Hrvatske turističke zajednice koja su za tu namjenu i odobrena sa zadaćom promocije i predstavljanje turističkih potencijala županije.

TEKST: S. P.       FOTO: TZ BPZ

Slavonski © - 2014 - sva prava pridržana
izrada stranice : exdizajn