POŽEŠKI BAZENI: Ribičić – Kad je veliki broj kupača teško je vodu održati čistom; Puač – neću pristati da krivnju svaljujte na građane | Slavonski.hr


POŽEŠKI BAZENI: Ribičić – Kad je veliki broj kupača teško je vodu održati čistom; Puač – neću pristati da krivnju svaljujte na građane

Datum objave: 11. 8. 2017. | Kategorija: Društvo

DSC00043

POŽEGA – Visoke temperature nagnale su mnoge na požeške gradske bazene. No, ovih dana krenula je priča kako voda i nije ugodno bistra, a na dnu je nataložen krš jer ne radi “robot” za čišćenje vode. Određeni broj građana obratio se zbog toga i  SDP-ovoj gradskoj vijećnici Tamari Puač. Na njen upit Gradu Požegi koji je potom proslijeđen u Javnu ustanovu za upravljanje sportskim objektima stigao je odgovor ravnatelja Gorana Ribičića. Ogorčena odgovorom vijećnica je uputila otvoreno pismo ravnatelju.

Kako bi građanima bilo jasno o čemu je doista riječ, u cijelosti donosimo i odgovor ravnatelja i otvoreno pismo vijećnice, a tko je u pravu sami procijenite.

Poštovana! Napisali ste “prema većem broju dojava i upita građana…itd. Moramo odgovoriti da sam svaki dan na bazenu i da nisam imao niti usmenih niti pismenih primjedbi na kvalitetu vode. Ne znam zašto se ti nezadovoljni građani ne obrate Ustanovi? Upravo dobivamo veliki broj pozitivnih ocjena o gradskim bazenima i njihovom održavanju.
Također na bazenima imamo problema, ali za sada ih uspješnmo rješavamo. Robot je u početku bio na srevisu, i uistinu ga nije bilo nekoliko dana, ali nije samo robot važan faktor u održavanju kvalitete vode. On samo čisti prljavštinu sa dna bazena i u funkciji je svaku noć. Čišćenje vode odvija se u filterima koji se nalaze u strojarnici. Filteri rade 24 sata svakodnevno i filtriraju vodu. Voda za jednu noć procirkulira kroz sustav dva puta ujutro i bude čista, to pokazuju analize vode koje su napravljene u javnom zdravstvu. Djelatnici bazena svakodnevno uz automatsko mjerenje vrše i ručno mjerenje kvalitete vode i to 3-5 puta ovisno o broju kupača.
Bez obzira što voda neprekidno cirkulira kroz sustav, kada je veliki broj kupača, a to je na ovim temperaturama svakodnevno oko 1500, a vikendom do 2500 (tada dolazi do prekapacitiranosti bazena) teško je vodu održati bistrom, jer svi na sebi unose veliki broj zaštitnih sredstava za sunčanje, gotovo nitko se ne tušira prije ulaska u bazen, a mokrenje u bazenu je kod nas normalna pojava.  
Glavni faktor održavanja čistoće na bazenima je kultura samih građana. Svi smatraju da imaju pravo kupati se na bazenu i imaju, ali kad ga za nešto upozoriš ili opomeneš onda je to velika uvreda njegove osobnosti, i odmah traži opravdanje i odgovornost onih koji su zaduženi za upravljanje i održavanje bazena. Za dodatne informacije se obratite ustanovi,” stoji u odgovoru ravnatelja Gorana Ribičića.

mg mp

Ogorčena odgovorom vijećnica Puač, uputila je otvoreno pismo također koje u cijelosti prenosimo:
“Poštovani gospodine Ribičić!
Zaista ne znam zašto se građani obraćaju nama vijećnicima, a ne Ustanovi, možda zato jer smo im manje više uvijek i stalno na raspolaganju. I znaju kako će nas naći, i znaju da nećemo reći, nemoćni smo, već da ćemo tražiti odgovore ali i rješenja. Moram Vam reći, ako ste mislili i njima, građanima, odgovarati kao što ste odgovorili meni onda bolje da Vas ni ne pitaju… čini mi se da Vam to najbolje odgovara.

I nekoliko natuknica o poslovnom komuniciranju…. Vaš odgovor nema nigdje čak ni službenog pečata, ponajmanje da je odgovor poslan preporučeno što nalažu najosnovnija pravila komunikacije, nevjerojatno. Još nešto, građani bi se možda i obratili ustanovi, samo kad bi, a govorimo o 21. stoljeću, postojala stranica te ustanove na kojoj bi tada mogli naći i kontakt i sve ostale podatke potrebne današnjem čovjeku. Isto tako Vaš nekulturan, nepristojan odgovor u svakom slučaju zaslužuje najmanje Vašu ostavku…. Jer gospodine Ribičiću, kad  takvog nekog kao što ste Vi instaliraju u jednu takvu ustanovu pa naravno da ne možete organizirati red u prostorima u kojima upravljate. I to je sramota.

Ali ja neću pristati na to, neću pristati da krivnju svaljujete na građane i njihovu kulturu ponašanja na bazenu. Generalizirati građane kao nekulturne i kao glavni uzrok lošeg stanja higijene pravi je šamar bahatog uposlenika javne ustanove  i to svim onim građanima koji izdvajaju  teškom mukom zarađen novac kako bi sebi i svojoj djeci priuštili boravak na požeškim bazenima. Jer i sami znamo, da boravak na bazenu nije samo kupiti ulaznicu.
Stoga gospodine Ribičić, još jedanput molim ostavku od jučer i ponavljam ne danas, ne sutra …..jer to upravo očekuju građani Požege koji nemaju kako Vi kažete kulture, ali plaćaju Vas i niz takvih uhljeba kao što će morati i narednih 30 godina otplaćivati kredite za projekte koji nisu izdržali ni sezonu bez sanacije. A svoju nesposobnost ne prebacujte na građane, stoji u otvorenom pismu vijećnice Puač.

TEKST: S.P.      FOTO: S.P.(arhiv)

Slavonski © - 2014 - sva prava pridržana
izrada stranice : exdizajn