PREDSTAVLJEN NOVI BRAND GRADA POŽEGE – Jedino Požega nudi Brda&doline! | Slavonski.hr


PREDSTAVLJEN NOVI BRAND GRADA POŽEGE – Jedino Požega nudi Brda&doline!

Datum objave: 28. 3. 2018. | Kategorija: Društvo, TURIZAM

n

POŽEGA – Grad Požega u suradnji, s Turističkom zajednicom Grada Požege predstavio je novi vizualni identitet, slogan i kreativnu platformu za sustavni branding Požege kao turističke destinacije. Riječ je o prvom projektu takvog opsega u Slavoniji, koji su na konferenciji za novinare predstavili gradonačelnik Požege Darko Puljašić, direktorica TZ Silvija Podoljak i predstavnici studija Candypepper koji su autori ideje „Brda i doline“, Ivan Žanetić i Filip Korić.

Požega je grad bogate prošlosti, kulture i tradicije koji s tako plodne i podatne podloge stremi ka budućnosti, prerastavši odavno simbole koji su ga identificirali u novijoj povijesti. To nije “mali slavonski grad”, nekoć zvan Slavonskom Atenom već urbano središte koje s prepoznatljivim kulturološkim značajem na ovim prostorima koji zaslužuje novo ruho i novu priču za nove, posebice turističke izazove. Ideja koja sve povezuje su “Brda&Doline”.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

“Jer, brda & doline prvo su što vidimo kada ujutro u Požegi pogledamo kroz prozor,” naglasio je Ivan Žanetić dodajući: “Izazov je bio kako od naslijeđa iz sredine 70-ih stvoriti modernu, urbanu sliku Požege koja  više odgovara i stvarnom stanju Požege danas, ali i zahtjevima gostiju koje privlačimo ili želimo privući u budućnosti. Definirali smo tri strateški važne točke – aktivni odmor koji je jedinstven u regiji, gastro ponuda po ukusu nove generacije te  kao dio našeg identiteta – živa, suvremena kultura. Fraza koja sve povezuje vrlo je jednostavna – Brda&doline. Brda i doline za nekog drugog bile bi prehrabar izbor riječi – imamo tu sreću da se možemo tim igrati iz jednostavnog razloga što su brda i doline doista vizure Požege, nama karakteristične. Uz to, brda i doline jasno govore o ideji obilja, nečeg kvalitetnog čemu težimo, a  Požega je kroz čitavu povijest a i sada – bogatstvo – bogatstvo zemlje, običaja, događaja i ljudi,” rekao je Žanetić.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Branding rješenje sadrži osnove komunikacijske strategije i nastupa u medijima te dizajnerske prijedloge niza materijala, od tiskanih oglasa i billboarda do naslovnice knjiga i brošura, setova uredskog materijala i brojnih promotivnih artikala. Kako bi osigurali univerzalnost i primjenjivost u svim prilikama i sa svim suradnicima, kreiran je i prvi Priručnik osnovnih grafičkih standarda vizualnog identiteta Požege kao turističke destinacije. Požega je u logu i u sloganu prikazana kroz tri jednostavna elementa. Njena brda, njene doline i tipografsku oznaku „&” koja predstavlja najčešći sastavni veznik europskih jezika i konstanta je u komunikaciji na materijalima. “Logo je osmišljen ne samo kao individualni logo Požege, kao turističke destinacije, već kao osnovica za dizajn svih ostalih gradskih manifestacija, ali i ostalih materijala, neovisno o vrsti kampanje.Jedan od prvih primjera primjene kreativne strategije mogao se vidjeti u logu, sloganu i na plakatima ovogodišnje proslave Grgureva – Dana Grada,” rekao je Filip Korić.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

“Moramo biti moderni kako bi grad napredovao, kako bi mogli ući u dubinu turističke ponude i postali ljudima prepoznatljivi. Ovaj grad ima svoju dušu- kulturu i tradiciju, ali ima i ultra moderne stvari koje više ne smijemo zanemarivati. Moramo se okrenuti novim generacijama, potencijalima koje nude naša brda i doline. Cijela Slavonija je satkana od povijesti i da bi krenuli naprijed moramo imati nešto novo, moramo postati atraktivni na jedan svjež, novi način” rekao je gradonačelnik Darko Puljašić.


TEKST: Sanja Pok     FOTO: S. Pok/TZ Požega
Slavonski © - 2014 - sva prava pridržana
izrada stranice : exdizajn