PROMO: CAFFE BAR ROYAL – Mjesto na kojem je gost kralj

N1

POŽEGA – Višesatno ritualno ispijanje kave {ili pive} na gradskoj špici, navika je na kojoj nam, iako je uglavnom ne razumiju, stranci zavide. Užitak je to koji čim prije treba zgrabiti , jer proljeće je u zraku, a terasa cafe bara ROYAL, na adresi Sv.Florijana 7, u pješačkoj zoni, spremna. Godinu dana kraljevskog tretmana gostiju, …

TZ POŽEŠKO-SLAVONSKE ŽUPANIJE – Čista petica za Požeško-slavonsku županiju u Rijeci

TZ PSZ_ bas

RIJEKA/POŽEGA  – Vrhunskim vinima s tri vinske ceste i neodoljivom gastronomijom Požeško-slavonska županija predstavila se Rijeci i najavila manifestaciju Dani okusa Zlatne Slavonije. Najmanje je pet razloga za posjet Požeško-slavonskoj županiji. U to su se mogli uvjeriti svi koji su posjetili WineRi festival u Rijeci u okviru kojeg je ova županija predstavila novu turističku ponudu. …

BAVARCIMA ODRŽANA PREZENTACIJA SLAVONSKIH DESTINACIJA – „Najljepša hrvatska tajna“ u centru Münchena

n

POŽEGA – Pod sloganom „Najljepša hrvatska tajna“ u Münchenu je 18. i 19. travnja uspješno održana dvodnevna manifestacija koja je za cilj imala promociju turističke ponude pojedinih slavonskih destinacija. Riječ je o događanju koje je održano u suradnji njemačkog turoperatora I.D. Riva Tours i Ispostave Hrvatske turističke zajednice u Münchenu, a u prezentaciji su sudjelovali …

PROMO: RESTORAN JOHNICK PANCAKES – Totalno drukčiji burger od drugih – novo iz JohNick-ove kuhinje

NN

POŽEGA – Nakon što su nam pokazali kako nema deserta do palačinki i pita i ponudili kutak sa stilom kakav treba svakom pravom gradu, iz JohNicka opet stiže nešto novo. Navratite…i zagrizite u totalno drukčiji burger od drugih! Nakon što su zadobili pažnju i interes sladokusaca i pokazali nam što su prave pite i palačinke, …

PROMO: ASES USLUGE – “Kraljevi kanalizacije” zapošljavaju nove djelatnike

n

ZAGREB – Brijač, grobar, pekar, apotekar – uz dobru volju, širok osmijeh i smisao za humor, nema posla koji se ne može naučiti. Čak i ako je riječ o jednom od najprljavijih poslova koji postoje, niša je to koja neće nestati sve dok je ljudi i njihovog otpada. Prepoznala je to tvrtka Ases usluge, ekipa …

HRVATSKA TURISTIČKA ZAJEDNICA – Video s poznatim hrvatskim sportašima i umjetnicima proglašen najboljim svjetskim promidžbenim spotom za 2017. godinu

mandzukic

ZAGREB – Promotivni video Hrvatske turističke zajednice „Ambasadori hrvatskog turizma“, koji je u kratkom vremenu ostvario višemilijunsku gledanost na stranim emitivnim tržištima, odlukom američkog stručnog i predstavničkog žirija Citizine Networksa i National Association of Broadcasters (NAB), osvojio je prestižnu nagradu „Travel Video Awards“ u kategoriji „Best Video by a Tourism Organization“.  Također, osim stručnog žirija, …

TZ BRODSKO-POSAVSKE ŽUPANIJE: Radni sastanak Savjeta projekta Okusi hrvatske tradicije

DSC01375

NOVA GRADIŠKA – Gastronomija je, pokazala su istraživanja, sve značajniji motiv putovanja i bitan element ocjene ukupnog doživljaja i zadovoljstva gosta turističkom destinacijom. Ona je i važan dio identiteta, kulture, baštine i običaja određenog prostora, s čim upoznaje i sjajan projekt Okusi hrvatske tradicije, priča čiji je cilj unapređenje ponude tradicijske kuhinje u ugostiteljskim objektima, …

TZ BRODSKO-POSAVSKE ŽUPANIJE – Obilazak Tvrđave Brod uz stručnog vodiča privukao brojne građane

tvrdja n

SLAVONSKI BROD – Turistička zajednica Brodsko – posavske županije povodom uskrsnih blagdana organizirala je 2. travnja obilazak Tvrđave Brod uz pratnju stručnog vodiča Vere Pudić. Ideja da posjetitelji iz grada i okolice bolje upoznaju kulturnu i povijesnu baštinu grada, pokazala se kao pun pogodak! Organizatori su bili ugodno iznenađeni velikim brojem posjetitelja.” Posjetitelji su imali …

TZ BRODSKO-POSAVSKE ŽUPANIJE – Održana sjednica Skupštine TZ Brodsko-posavske županije

tzbpz3

SLAVONSKI BROD -  Na sjednici Skupštine Turističke zajednice Brodsko – posavske županije održanoj 28. ožujka,  jednoglasno je usvojeno Izvješće o radu TZ za 2017. godinu, a održana je i prezentacija aktivnosti u prvom tromjesečju 2018. godine s naglaskom na kvalitetnije brendiranje Slavonije kao destinacije. Skupština je  jednoglasno usvojila Izvješće o radu TZ za 2017.g. zajedno …

PREDSTAVLJEN NOVI BRAND GRADA POŽEGE – Jedino Požega nudi Brda&doline!

n

POŽEGA – Grad Požega u suradnji, s Turističkom zajednicom Grada Požege predstavio je novi vizualni identitet, slogan i kreativnu platformu za sustavni branding Požege kao turističke destinacije. Riječ je o prvom projektu takvog opsega u Slavoniji, koji su na konferenciji za novinare predstavili gradonačelnik Požege Darko Puljašić, direktorica TZ Silvija Podoljak i predstavnici studija Candypepper …

Slavonski © - 2014 - sva prava pridržana
izrada stranice : exdizajn