BRENDIRANJE SLAVONIJE – HTZ i pet slavonskih županija zajedno u kreiranju i promociji turističkog brenda SLAVONIJA | Slavonski.hr


BRENDIRANJE SLAVONIJE – HTZ i pet slavonskih županija zajedno u kreiranju i promociji turističkog brenda SLAVONIJA

Datum objave: 07. 7. 2018. | Kategorija: Gospodarstvo, TURIZAM

180702_slavonija1

OSIJEK/SLAV.BROD/POŽEGA – S ciljem povećanja regionalne prepoznatljivosti i izrade strateškog marketinškog plana turizma za razdoblje od 2019. do 2025. godine, Hrvatska turistička zajednica i pet slavonskih turističkih zajednica potpisale su Sporazum o suradnji na kreiranju i promociji turističkog brenda SLAVONIJA.

S ciljem povezivanja, mogućnosti zajedničkog izlaska na tržište, te prije svega, povećanja regionalne prepoznatljivosti, Hrvatska turistička zajednica i pet slavonskih turističkih županija potpisale su Sporazum o suradnji na kreiranju i promociji turističkog brenda Slavonija. Uz ministra turizma, Garija Cappellija i direktora HTZ-a, Kristijana Staničića, učinile su to, u ime Turističke zajednice Osječko baranjske županije, direktorica Ivana Jurić, Brodsko posavske-Ružica Vidaković, Požeško slavonske- Maja Jakobović Vukušić, Vukovarsko srijemske-Rujana Bušić Srpak i zamjenik direktorice TZ Virovitičko podravske županije, Josip Mikolčić. Riječ je o ključnom dokumentu koji bi trebao postaviti kvalitetne temelje za razvoj kontinentalnog turizma u okviru kojeg će biti izrađen i Strateški marketinški plan s planom brendiranja za razdoblje 2019.do 2025.godine. Priča je to koja bi dugoročno trebala rezultirati i većom prepoznatljivošću Slavonije i istoimenog klastera.

180702_slavonija2

“To je dokument s kojim ćemo napokon moći ciljano, kvalitetno i promišljeno investirati sredstva i nastavak aktivnosti kojima su, u posljednje dvije godine, HTZ i resorno ministarstvo, u projekte infrastrukture i brendiranja Slavonije uložili 37,5 milijuna kuna. Tu je i prijedologom revizije operativnog programa konkurentnost i kohezija, predviđenih dodatnih 575 milijuna kuna za ruralni, zdravstveni, kulturni i cikloturizam u klasteru, a onda i 612 tisuća kuna koje je, za provedbu projekata diljem Slavonije, u ovoj i idućoj godini osigurala Hrvatska turistička zajednica.“, istaknuo je, između ostaloga, ministar turizma Cappelli.

Sporazum o suradnji na kreiranju i promociji Slavonije kao osmišljenog turističkog brenda predstavlja i veliki korak u smislu jačanja konkurentnosti ponude, čega postaju svjesne i svih pet slavonskih županija, jer samo zajednički nastup putem klastera i brendiranje Slavonije kao destinacije, može nas učiniti prepoznatljivima. Da je riječ o pravom potezu i prvom koraku ka realizaciji potencijala koje Slavonija, uključujući sve njene posebnosti, kao turistička destinacija ima, smatra i direktorica TZ Brodsko posavske županija, Ružica Vidaković, zadovoljna rezultatima potpora kandidiranih prema HTZ-u.

rv2 rv

„ Od ukupno pet kandidranih projekata, za čak četiri nam je odobrena potpora. Tu su i sredstva za turističku infrastrukturu „Bike point Strmac“ i ulaganja u dva izletišta- Općina Garčin i grad Nova Gradiška. Putem Javnog poziva osigurali smo sredstva za redizajn web stranice i prilagodbu ključnim tržištima, kao i ona namijenjena izradi „Brošure ključnih turističkih proizvoda Graničarskog posavlja“. Slijedeće aktivnosti koje radimo u okviru klastera su vezane uz jačanje posebnih oblika turizma poput kulturnog, zdravstvenog , cikloturizma ili kongresnog turizma, jer upravo to utječe na produženje sezone. Uz Sporazume poput ovoga, uz pomoć HTZ-a i nadležnog ministarstva, izuzetnu pažnju i dalje moramo posvetiti ideji održivog razvoja, boljem povezivanju zelene i plave Hrvatske, kao i sinergiji javnog i privatnog sektora u smislu izgradnje turističke infrastrukture, poticanja i ulaganja u hotelske i druge kapacitete. Naša zadaća je unapređenje i jačanje turističke ponude Slavonije i samo na taj način možemo doći do željenog cilja. Rezultati neće doći odmah, međutim i ove godine bilježimo rast u dolascima i noćenjima što znači i da smo na dobrom putu.“, istaknula je, prilikom potpisivanja Sporazuma o suradnji na kreiranju i promociji turističkog brenda „Slavonija“, direktorica TZ BPŽ, Ružica Vidaković.

TEKST: S. Tarbuk    FOTO: R.V./mint.hr

Slavonski © - 2014 - sva prava pridržana
izrada stranice : exdizajn